STÖTTA EN NY LÄRARE –
yoga gratis måndagar
Hej Kära du!
Måndagsklasserna kommer att fortsätta på ett litet nytt sätt, då vi har glädjen att välkomna in en ny blivande kollega - Anna-Linn Hewitt.
Anna-Linn gick yogalärarutbildningen här i Umeå under förra omgången. Hon kommer att hålla sina kvarstående elevklasser, som ingår för att få sin certifiering som Kundaliniyogalärare, hos oss på centret.
Vad betyder detta för dig?
- Du är fortsatt välkommen att yoga på måndagar kl. 18:00-19:15.
- Måndagsklasserna är nu gratis, eftersom det är elevklasser. Inget tillfälle dras från ditt kort.
Kom gärna och stötta vår nyaste blivande Kundaliniyogalärare!

